Wellvita – en säker plats att handla på

På Wellvita prioriterar vi säkerhet, öppenhet och nära kontakt med våra kunder. Det har varit grunden för vår verksamhet sedan vi startade. Därför lägger vi stor vikt vid att skapa en säker köpupplevelse för alla – både de som har svårt att handla online och de som klarar det enkelt.

På vår hemsida kan du hantera ditt abonnemang, skjuta upp din nästa leverans och boka ett samtal med vår kundtjänst. Du kan också ringa direkt på 0223-50 03 50 (öppet vardagar 8-16).  

Vi möter dig där du befinner dig och hjälper dig på vägen.

Det finns många skäl att välja oss...

Hantera ditt abonnemang själv

Vår verksamhet bygger på säkerhet. Det är just därför vi har gjort det enkelt och smidigt att hantera ditt abonnemang. På vår webbplats kan du stoppa, återuppta eller pausa det, samt skjuta upp din nästa leverans. Du är den som bestämmer.

Vill du prata med någon kan du boka ett samtal på vår hemsida, skriva till oss eller ringa på: 0223-50 03 50 på vardagar mellan 08.00 och 16.00. Vi är lätta att få tag på.
 

Enkelt att betala via kundportal

När du blir kund hos Wellvita får du inte bara kontroll över ditt abonnemang utan även över dina betalningar. På vår kundportal kan du registrera dig för automatisk betalning. Det innebär att du inte behöver ta fram kortet varje gång du får en ny leverans och du har alltid överblick över framtida avgifter. Du kan besöka vår kundportal här.

 

Leverans direkt till dig

Säkerhet handlar inte bara om säker betalning, utan också om säker leverans.

För många känns det otryggt – för att inte säga obekvämt – när ens leveranser hamnar gos ett postombud långt hemifrån. Med Wellvita behöver du inte krångla med det. De allra flesta av våra varor är utformade för att passa i brevlådan. Det är enkelt och bekvämt.

 

Högt betyg på Trustpilot

Wellvitas framgång bygger på en grund av nöjda och lojala kunder. Våra kunders förtroende är den faktor som vi mäter oss efter och vi arbetar varje dag för att bli ännu bättre. Därför tror vi också att Trustpilot är ett bra verktyg för dig som kund.

På Trustpilot har du möjlighet att läsa hur andra kunder betygsätter sin upplevelse av att handla hos Wellvita. Med poäng på 4,2 av 5 från tusentals kunder kan vi blygsamt säga: Det är inte alls så dåligt!

 

Kundservice med personlig hjälp

I en tid då kundservice alltmer sker digitalt, håller Wellvita fast vid att också erbjuda personlig service. Det är viktigt att du har möjlighet att få hjälp via telefon och inte lämnas åt dig själv. Därför står våra kundservicemedarbetare alltid redo att svara på dina frågor och guida dig från våra kontor i Norden, måndag till fredag.

 

Skandinavisk kvalitet

Med mer 40 års erfarenhet av kosttillskott har vi byggt upp en hel del kunskap om naturens råvaror. Vi hämtar våra råvaror från hela världen, men utvecklar och producerar våra kosttillskott själva i Danmark. Därför kan vi sälja varor av hög kvalitet utan dyra mellanhänder. Detta bidrar till att skapa trygghet för dig som kund.

 

Säkra produkter

Alla våra produkter tillverkas under läkemedelskontroll inom EU. Vi hänvisar till föreskrifter och regler publicerade av EFSA (European Food Safety Authority). Ett expertorgan vars syfte är att ge oberoende, vetenskaplig rådgivning om t.ex. mat, vilket även inkluderar kosttillskott.

Du kan läsa mer här: http://www.efsa.europa.eu/